29 December 2010

-mereKA SUdaH SAya belum-

salam..pembuka bicara entry kali ini ..ok pada 25 disember lalu..kedua-dua kawan baik saya melangsungkan majlis pertunangan,apa yg boleh dikata mmg superb la..so simple but nice..i like!!tahniah weh,hmpa dah tunang..tahun depan kawen jemput awai-awai tau..ahaks...ok dikesempatan ini boleh lah..merasai sedikit sebanyak kemeriahan hari itu...thanks bangat jemput aku k..:))



ini dia majlis kedua yg saya hadiri selepas asar,dia ni kawan saya sejak darjah 3 lagi..hehehe
kejap jer rasa,dah tunang pon ,aku hargai sesangat w/pun beberapa jam sblum mjlis hg baru nk call habaq kat aku..hampeh..anyway thanks..
tamakkan dia..dia dapat 2 cincin..satu merisik satu tunang..maybe la kot
wajah tunangan musyrif
hantaran kamu sangat cantik
ok sebelah pagi ini majlis first yg saya hadiri..gambar kat atas nih mak budak nama dia zura,anak dia kimi,tunang orang
nama dia hasniza kami panggil nini..alasannya tak tau sebab apa..dia ni jemput p majlis dia awal sebulan tau..yg tdi awal beberapa jam jer..:P
congrats nini..kawen jgn lupa kami tau
pinky
ini hasanah.dia budak baik...hehehe...

saya dan hasanah
hantaran ,pokok sirih
hantaran
manis-manis semua

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...