10 March 2011

tulisan pertama di bulan 3

salam.cepat betul masa berlalu.memang dah lama tak update sebarang entry kat sini,malas agaknya,,mungkin la.hidup aku memang macam ni malas jer memanjang,tak baik kan malas2 selalu.ok pasni tak nak malas lagi.dalam bulan 3 ni banyak plan sebenarnya nak buat tapi malas.malas lagi,iskh pi jauh2 la malas ni;p

minggu ni ada kenduri kawen lagi.lapar nasi kenduri lagi.mesti bestkan ..x pa nnti kita makan kenduri ok.apa yang bestnya kenduri minggu ni aku cuti ,x payah nak pergi keje.yahoo!!!!!boleh camtu????abaikan.makan lagi aku ni,kata nak diet,buang masa jer ,soal diet ni,x pernah menjadi pon,tak tahan daulat betul,tapi kna usaha untuk kurus pasni..:))..

minggu ke -3 bulan mac ini ,aku akan ke langkawi untuk menghadiri majlis perkahwinan member aku zaman form 5 dulu kala,dah nak kawen pun.btw congrat tuk munirah dan pasangan,mesti bestkan ,dah lama x kesana ,seingat aku last sekali ke sana bulan 12 tahun 2009,itu pun azril yang kawen..maaf..hidup aku memang penuh dgn kenduri..so faham2 jer memang musim kawan2 kawen.bulan 4 dan 5 lagi banyak kenduri:))

ok cukup cakap bab kenduri,pasni update gambar kenduri plak:))bai

1 comment:

  1. hehe. same here. macam da jarang sket update blog. nnti update gambar cun2 ek :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...